Klachten- en geschillenregeling

Let’s Connect Coaching is gecertificeerd en/ of geaccrediteerd bij:

De coaches bij Let’s Connect Coaching doen er alles aan goede zorg te verlenen. Mocht u onverhoopt toch niet tevreden zijn over de coachsessie(s), dan is het belangrijk dat te bespreken met uw betreffenden coach. Als de coach niet weet dat u niet tevreden bent, kan zij de klacht niet oplossen. Komt u er niet uit met de betreffende coach dan kunt u uw klacht neerleggen bij Ismay Ko (eigenaar). Zij zal dan samen met u en de betreffende coach zoeken naar een zo goed mogelijke oplossing voor beide partijen.

Lukt het niet om tot een goede oplossing te komen dan kunt u terecht bij GAT geschillen.

Let’s Connect Coaching valt onder Wkkgz-klachtrecht en tuchtrecht bij de Geschilleninstantie Alternatieve Therapeuten (GAT). GAT is een rijks erkende en volledig onafhankelijke Wkkgz geschillencommissie. Voor meer informatie over de klachtenregeling op https://gatgeschillen.nl/.

Let’s Connect Coaching werkt volgens de richtlijnen van de GAT-beroepscode. Meer informatie op https://gatgeschillen.nl/beroepscode/